AMSTERDAM – Dünyanın en büyük hızlı tüketim ürünleri şirketlerinden biri olan Unilever’in 2012 yılı cirosu, ekonomik krize rağmen yüzde 10 oranında arttı. Cirosu gelişmekte olan ülkelerdeki satışları sayesine 50 milyar euroya yükselen Unilever’in net kârı da yüzde 7’lik artışla 4,9 milyar euroya ulaştı. Dove, Becel, Magnum, Lipton ve Knorr gibi dünyaca tanınmış markaların sahibi Unilever, cirosunu önümüzdeki yıllara 80 milyar euroya yükseltmeyi hedefliyor.
Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en voert functies uit zoals het herkennen van u wanneer u terugkeert naar onze website en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de website u het meest interessant en nuttig vindt.
U kunt al uw cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.